Activitats a la biblio – Gener 2022

Recull de les activitats obertes al públic que s’han dut a terme durant aquest gener 2022, a la biblioteca o per iniciativa nostra⇓⇓:

>>5è aniversari de la Biblioteca Anarquista Maria Rius

• 22 de gener de 2022

22/01/2022 Cartell 5è aniversari

El 22 de gener vam celebrar el nostre 5è aniversari!! Hem fet un article amb un resum de la jornada i les fotos de les activitats que podeu veure en aquest enllaç: “5è Aniversari de la Biblio! 22/01/2022“.

Encara moltes gràcies a totes les que vau venir i també a totes les que cada dia feu aquest projecte possible.

>>Precaristas. Crónica de la lucha por la vivienda en Gran Canaria.

• Diumenge 30 de gener de 2022

Precaristas és un documental sobre la lluita per l’accés a l’habitatge que estan duent a terme les veïnes del Sindicato de Inquilinas de Gran Canària.

Organitzat per Batzac Lleida i la PAH Lleida

>>Exposició La fe de la Ira

• Des del 22 de gener fins al 30 d’abril

Per saber més de La Ira: @creacio_destruccio

>> 2on Cicle de Trobades de Lectura Crítica

⇒ Diumenges de desembre (fins al gener)

El Grup de Lectura Crítica ha seguit amb el seu 2on cicle a partir de la lectura del llibre “Mujeres Libres. El anarquismo y la lucha por la emancipación de las mujeres” de Martha Ackelsberg, publicat per Virus Editorial.

També es van realitzar altres activitats a la biblio:

>>Taller del node de ponent d’Eixarcolant

• 9 de gener de 2022