5è Aniversari de la Biblio! 22/01/2022

22/01/2022 Cartell 5è aniversari

El dissabte 22 de gener vam celebrar el nostre 5è aniversari. Va ser una jornada molt maca i volem agrair a totes les persones que hi van participar en qualsevol de les seves formes.

A continuació, un recull de fotografies de les activitats que s’hi van dur a terme. Salut i Anarquia! ⇓⇓:

Programació:

• A les 11h, trobada d’amigues de la Biblioteca: vam explicar els inicis i com ha evolucionat el projecte els últims 5 anys, en quin punt es troba ara i quines formes de participació existeixen! Vam compartir preguntes, dubtes, crítiques i propostes.
  • Vam aprofitar per rendre homenatge a en Jordi Torrent i a la seva família per haver-nos donat la seva biblioteca personal. Ja l’estem incorporant al nostre fons.
  • Per dinar, paella vegana i pastissos casolans!
  • A la tarda:
    • Les millors contacontes de Ponent
    • Taller de stencil amb @lluku
    • Recital de poesia feminista a càrrec de la Vulnerable
    • Berenar + punxadiscs
  • Durant tot el dia:
    • llibres de 2a mà per l’autogestió de la biblio
    • Les novetats de la distri
    • Exposició “La fe de La Ira” (fins al 30 d’abril)
    • Espai de difusió i d’escriptura a presxs. A terra els murs de les presons!