Presentació del llibre del Jordi Martí Font “Visca la Terra i Visca l’Anarquia”

La CGT Lleida i la Biblioteca Anarquista Maria Rius us convidem a la presentació del llibre del Jordi Martí Font “Visca la Terra i Visca l’Anarquia”.

Un llibre, prologat per Anna Gabriel Vidal Aragonés i Jakue Pascual, que pretén ser, per una banda, una aproximació històrica i teòrica que convida a pensar, debatre i reflexionar sobre el concepte de nació i anarquia i la possible connexió (o no) entre ambdós, i d’altra banda, una segona part on l’autor fa una recopilació d’articles i relats propis al voltant del paper que té el pensament llibertari al llarg de tot aquest “procés d’alliberament nacional” que ha esdevingut a les nostres contrades.

La presentació del llibre la farem a la Biblioteca Anarquista Maria Rius (C/ Corts Catalanes, 79, Lleida) el proper dimecres 28 de juny a les 19h, i anirà a càrrec de l’antropòloga Gemma Casal Fité i del mateix autor del llibre Jordi Martí Font. Molt recomanable!